هرکسی خواستار قدرت است اما بیشتر مردم چگونگی آن را نمیدانند.اگر قدرتمند نباشید از زندگی لذت نخواهید برد. قبل از هرچیز اجازه بدهید کلمه قدرتمند را تعریف کنیم.آیا به معنای غلبه هرچه سریع تر بر مشکلات زندگی است؟ آیا به معنای نادیده گرفتن مانع هاست؟؟

چگونه قدرتمند باشیم؟

۱- درباره آن فکر کنید.

فکر کردن اولین قدم است. حساسیت خود را فراموش کرده و درباره لحظات گذشته خود فکر کنید، لحظاتی که آرامش و خوشحالی برایتان سخت بوده است.حالت روانی شما چطور بوده است؟ الان زندگی چطور است؟ آیا شما به هیچ وجه تغییر کرده اید؟ آیا چشم انداز خود را تغییر داده اید؟ من مطمئنم که شما تغییرکرده اید. آیا در حال حاضر احساس قوی تر بودن نمی کنید؟ قبل از آن شما قادر به تصور یک زندگی دشوار نبوده ولی قطعا با تغییر فعلی خودتان، ازین رو که یک فرد قوی هستید، احساس غرور کنید.

۲- تنها به کسانی که به فکر شما هستند اهمیت بدهید.

کسانی را دوست بدارید که شما را دوست دارند.یک شخص قوی هرگزاز حرف ناجور فردی دیگر و یا کار ازاردهنده او احساس آسیب نخواهد کرد.تصور کنید یک سپر بین شما و افراد دیگر وجود دارد، هم اکنون حرکت کنید. شما باید قادر به تمایز بین مسائل مهم و بی اهمیت باشید.بیایید ازین بُعد نگاه کنیم، کسانی که هنگام سختی ها به فکر شما نیستند چرا باید به حرف آنان اهمیت دهیم!

۳- از تمام دقایق زندگی خود لذت ببرید.

بار دومی وجود ندارد. اغلب گفته میشود زندگی ارزشمند است و واقعا هم همینطور است. به مسائل منفی فکر نکنید. از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید.

۴-راه حل پیدا کنید.

مردم قوی برای مشکلاتشان بدون گم کردن آرامش راه حل پیدا می کنند. هنگام مشکلات بهتر است به جای گوش دادن به احساستان ، منطقی عمل کنید، زیرا که عقلانیت و منطق است که شما را از شر یک مشکل میرهاند نه اشک های شما.

منبع: wikihow

نوشته چگونه قدرتمند باشیم؟ اولین بار در نوین زی. پدیدار شد.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…