یکی از انواع دیزاین های محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها طراحی ناخن با پودر کروم است که این نوع طراحی درخشش خاصی را به ناخن های شما می دهد و باعث می شود ناخن هایتان براق و صیقلی و جذاب تر به نظر برسند. 

اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان زیبا و جذاب و متفاوت تر به نظر برسد بهتر است برای طراحی ناخن از پودر کروم استفاده کنید نحوه استفاده از این پودر برای دیزاین ناخن ها به سادگی امکان پذیر است و شما می توانید با به خرج دادن کمی دقت و حوصله ناخن هایتان را با کمک این پودر به زیبایی طراحی کنید.

مدل طراحی زیبا و شیک ناخن

طراحی ناخن با پودر کروم

طراحی ناخن با تور و طراحی ناخن با پودر کروم و طراحی ناخن با نگین از انواع ایده های خلاقانه برای طراحی کردن ناخن ها هستند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید همیشه ناخن هایتان را طراحی کنید بهتر است برای تنوع بیشتر از این مدل دیزاین ها استفاده کنید.

مدل طراحی زیبا و شیک ناخن

آموزش دیزاین ناخن با پودر کروم

قبل از هر چیز باید وسایل مورد نیاز برای این مدل طراحی ناخن ها را تهیه کنید سپس ناخن هایتان را با توجه به مراحلی که در ادامه مطلب در اختیارتان قرار می دهیم به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید.

آموزش طراحی ناخن با پودر کروم

وسایل مورد نیاز 

  • لاک مشکی
  • پودر کروم
  • فرچه
  • تاپ کت ژله ای
  • لامپ UV

طراحی ناخن با پودر کروم

مراحل طراحی ناخن ها با کمک پودر کروم 

۱. پودر کروم روی لاک مشکی جلوه زیباتری دارد بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا روی سطح ناخن هایتان را لاک مشکی بزنید سپس ناخن هایتان را به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زیر لامپ UV قرار دهید تا لاک ناخن هایتان خشک شود.

مدل طراحی زیبا و ساده ناخن
۲. در این مرحله از آموزش طراحی ناخن با پودر کروم با کمک فرچه ای مناسب پودر کروم را روی ناخن ها بزنید و با کمک بافر ناخن ها را تمیز کنید. توجه داشته باشید که باید به ناخن ها کمی فشار وارد کنید و آن ها را بمالید تا پودر کروم به خوبی جذب ناخن ها شود. بعد از چند بار تلاش کردن باید روی سطح ناخن ها حالت فویل مانندی که به رنگ نقره ای است ایجاد شود.
۳. بعد از اینکه پودر کروم را روی ناخن ها زدید و همه این پودر روی ناخن های شما پخش شد باید باقی مانده پودر کروم را از اطراف ناخن ها پاک کنید. برای پاک کردن پودر کروم می توانید از فرچه ای تمیز استفاده کنید. اگر تمایلی به تمیز کردن ناخن ها ندارید می توانید قبل از انجام طراحی ناخن ها از لاک بیل آف در پوست اطراف و کناره های ناخن استفاده کنید.

زدن پودر کروم روی ناخن ها
۴. بعد از اینکه کار طراحی ناخن ها با کمک پودر کروم به پایان رسید می توانید روی سطح ناخن ها یک لایه تاپ کت بزنید با این کار ماندگاری پودر کروم روی ناخن های شما بیشتر می شود و علاوه بر این ناخن ها صیقلی و براق تر می شوند.

آموزش طراحی ناخن با پودر کروم در منزل
۵. در مرحله آخر آموزش طراحی ناخن با پودر کروم بعد از اینکه کر طراحی ناخن ها به پایان رسید باید ناخن ها را به مدت ۶۰ ثانیه زیر لامپ UV قرار دهید و در صورت باقی ماندن پودر کروم در اطراف ناخن باید باقی مانده این پودر را با کمک الکل پاک کنید.

قرار دادن ناخن ها زیر لامپ UV

انواع مدل های دیزاین ناخن با پودر کروم

طراحی ناخن ها باعث می شوند شما جذاب تر و باکلاس تر به نظر برسید به همین دلیل امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند ناخن هایشان را به زیبایی طراحی کنند. بهتر است برای تنوع بیشتر در مدل دیزاین ناخن ها از ایده های خلاقانه و جالب استفاده کنید. طراحی ناخن با کمک پودر کروم از انواع ایده های جالب و فانتزی است و اگر شما تمایل دارید طراحی ناخن هایتان بیشتر جلب توجه کند بهتر است از این مدل طراحی استفاده نمایید.

مدل زیبا و شیک طراحی ناخن مدل دیزاین ناخن مدل طراحی زیبا و شیک ناخن مدل دیزاین شیک و حرفه ای ناخن مراحل طراحی ناخن با پودر کروم مدل طراحی زیبا و شیک ناخن طراحی ناخن زیبا و جذاب دیزاین ساده ناخن مدل طراحی ناخن با پودر کروم مدل طراحی ناخن با لاک سبز طراحی زیبا و باکلاس ناخن ها مدل طراحی زیبا و شیک ناخن طراحی ناخن جدید طراحی ناخن با لاک براق دیزاین شیک و زیبا ناخن مدل طراحی ناخن با لاک طلایی مدل طراحی ناخن دخترانه مدل طراحی زیبا ناخن آموزش طراحی ناخن با پودر کروم به صورت مرحله به مرحله مدل طراحی ناخن طلایی مدل دیزاین زیبا و جدید ناخن طراحی شیک و زیبا لاک ناخن

در این مطلب با آموزش طراحی ناخن با پودر کروم آشنا شدید و مدل هایی از این نوع دیزاین ناخن را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها ناخن ها را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید.

The post آموزش طراحی ناخن با پودر کروم و جدیدترین مدل های آن appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…