میلک شیک طالبی بسیار مفید است و در روز های گرم تابستانی واقعا می چسبد. در مطلب شما را  با طرز تهیه میلک شیک طالبی آشنا می کنیم.

نوشیدنی میلک شیک طالبی یک نوشیدنی سرد است که در هوای گرم  تابستان هواداران بیشماری دارد. همچنین خانم های ایرانی از این میلک شیک برای مهمانی های عصرانه و دور همی ها می توانند استفاده کنند. شما هم این نوشیدنی سرد را آماده کنید و کنار خانواده میل نمایید.

میلک شیک طالبی و بستنی

مواد لازم:

  • طالبی کوچک :  یک عدد یا ۴۰۰ گرم
  • بستنی وانیلی :۴۰۰ گرم
  • شیر : نصف پیمانه
  • یخ : به میزان لازم
  • شکر در صورت تمایل : ۲ قاشق غذا خوری

طرز تهیه میلک شیک طالبی :

برای تهیه میلک شیک طالبی ابتدا طالبی را خوب شسته و سپس پوست آن را خوب جدا می کنیم . و تخم های آن را بیرون می آوریم و سپس آنها را خرد می کنیم ،طرز تهیه میلک شیک طالبی بعد در مخلوط کن می ریزیم تا کامل خرد و یکنواخت شوند و سپس مقداری از آن را تست می کنیم اگر  زیاد شیرین نبود شکر نیز به آن اضافه می کنیم.

سپس یخ و شیر را به موادمان افزوده و در مخلوط کن را می بندیم،طرز تهیه میلک شیک با طالبی بعد درجه ان را روی متوسط قرار داده و یک دقیقه صبر می کنیم تا کاملا موادمان با هم مخلوط شود.میلک شیک طالبی

و در آخر بستنی را اضافه کرده سه تا پنج ثانیه هم زده هم اکنون میلک شیر طالبی ما آماده سرو است، میتوانید روی آن را با برش های طالبی، بستنی، شکلات و… تزیین نمایید و نوش جان فرمایید.

تزیین میلک شیک طالبی

در پایان لازم به ذکر است که این نوع نوشیدنی را هم با هندوانه نیز می توان تهیه کرد و از خوردن آن لذت برد. با سپاس فراوان که ما را همراهی کردید امیدوارم از طرز تهیه میلک شیک طالبی نهایت استفاده را برده باشید.

The post طرز تهیه میلک شیک طالبی محبوب روزهای گرم سال appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در نوشیدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…