ایده هایی ساده و در عین حال زیبایی برای طراحی ناخن در منزل وجود دارد و شما می توانید با کمی تمرین و با کمک این روش ها روی سطح ناخن هایتان طراحی زیبا و شیکی را ایجاد کنید.

طراحی ناخن ها به صورت حرفه ای کار نسبتا دشواری است و اگر شما تمایل دارید در منزل ناخن هایتان را طراحی کنید بهتر است از روش های ساده و در عین حال جذاب برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید.

طراحی شیک و جذاب ناخن

طراحی ناخن در منزل با روش های ساده و شیک

اگر شما تمایل دارید طراحی ناخن هایتان را در منزل انجام دهید بهتر است از انواع روش های ساده و در عین حال خلاقانه استفاده کنید تا دیزاین ناخن هایتان حرفه ای تر به نظر برسد. در ادامه روش هایی برای طراحی ناخن در منزل را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مراحل طراحی ناخن

دیزاین ناخن ها در منزل

برای طراحی ناخن ها می توانید از گیره مو و تکه های روزنامه و پلاستیک و تور و نگین و … استفاده کنید که با کمک این وسایل طراحی ناخن های شما حرفه ای تر به نظر می رسند.

طراحی ناخن در منزل با روش های ساده

طراحی ناخن ها با تکه های روزنامه در منزل

ابتدا تکه های روزنامه را به صورت مربع های کوچک برش دهید سپس روی سطح ناخن ها را لاک بزنید بهتر است از رنگ های روشن لاک استفاده کنید زیرا این مدل طراحی ناخن روی رنگ روشن جذاب تر به نظر می رسند. بعد از اینکه همه ناخن ها را لاک زدید آن ها را درون الکل به مدت چند دقیقه قرار دهید سپس ناخن ها را از الکل خارج کنید و برش های روزنامه را به مدت ۵ ثانیه روی ناخن قرار دهید سپس برش های روزنامه را به آرامی از سطح ناخن ها جدا کنید و برای تثبیت شدن لاک ناخن ها مقداری برق ناخن روی آن ها بزنید.

طراحی ناخن در منزل با روزنامه

طراحی ناخن ها با کمک گیره مو

شما می توانید به راحتی و با کمک گیره مو و یا خلال دندان طرح های زیبا و خلاقانه ای را روی سطح ناخن های خود ایجاد کنید.

 

طراحی ناخن با لاک و گیره ناخن

طراحی ناخن با نوار چسب

با کمک نوار چسب می توانید طرح های زیبایی را روی ناخن های خود ایجاد کنید. برای طراحی ناخن با چسب نواری ابتدا با کمک قیچی با تیغه طرح دار نوار چسب را به صورت اشکال مدل دار برش بزنید سپس نوار چسب های برش زده شده را روی سطح ناخن هایتان بچسبانید و ناخن هایتان را طراحی کنید.

طراحی ناخن با لاک مشکی

طراحی ناخن با پلاستیک

ابتدا ناخن هایتان را لاک بزنید سپس یک پلاستیک را مچاله کنید و روی پلاستیک لاک با رنگ متفاوتی را بزنید سپس پلاستیک را مانند مهر روی سطح ناخن های خود بزنید تا طرح ویژه و شیکی روی سطح ناخن هایتان ایجاد شود.

طراحی ناخن در منزل با پلاستیک

انواع مدل های زیبا و شیک دیزاین ناخن در منزل

همانطور که در مطالب بالا مشاهده می کنید برای طراحی ناخن ساده ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با استفاده از این روش ها طرح های زیبا و شیکی را روی ناخن های خود طراحی کنید. در ادامه آموزش طراحی ناخن در منزل با روش های مختلف را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

دیزاین ناخن طراحی ناخن با اسفنج طراحی ناخن با نوار چسب مدل لاک ناخن طراحی زیبا و جذاب ناخن طراحی ناخن ساده مدل طراحی ناخن ساده در منزل مدل دیزاین ناخن مراحل طراحی ناخن در منزل مدل لاک ناخن زیبا و جذاب طراحی ناخن با کمک نوار چسب مراحل طراحی زیبا و شیک ناخن دیزاین زیبا و جذاب ناخن در منزل طراحی ناخن با ایده های ساده دیزاین ناخن در منزل

در این مطلب با انواع روش های جالب برای طراحی ناخن در منزل آشنا شدید که امیدواریم این روش ها مورد توجه تان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طراحی ناخن کلیک کنید.

The post طراحی ناخن در منزل با ایده های جدید و بسیار زیبا appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…