همانطور که می دانید امروزه دستورهای جالبی برای غذاها ارائه می شود که در بعضی موارد با رعایت حداقل زمان غذای بسیار خوشمزه ای تهیه می شود. معمولا گوشت به عنوان ماده اصلی ناگت ها مورد استفاده قرار می گیرد. ناگت مرغ، ناگت ماهی و ناگت میگو از جمله ناگت هایی هستند که گوشت از مواد اصلی آن ها به شمار می رود. در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ناگت گوشت را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم

  • گوشت چرخ کرده: نیم کیلو
  • پیاز: یک عدد
  • آرد سوخاری: به میزان لازم
  • نمک، فلفل، زردچوبه: به میزان لازم
  • پودر سیر: به میزان لازم
  • پنیر پیتزا: ۱۰۰ گرم

طرز تهیه ناگت گوشت

ابتدا پیاز را رنده کنید. آب پیاز رنده شده را بگیرید.

رنده کردن پیاز جهت تهیه ناگت گوشت گوشت را به آن اضافه کنید. نمک، فلفل، زردچوبه را به گوشت و پیاز اضافه کنید. پودر سیر را به مواد تهیه شده اضافه کنید.در ادامه، پنیر پیتزا را به مواد اضافه کنید. حالا بهتر است برای انسجام بیشتر، تمام مواد را داخل چرخ گوشت ریخته و آن را آماده کنید.

گوشت چرخ کردهاین کار علاوه بر اینکه تمام مواد را به خوبی مخلوط و آن ها را یک دست می کند، در حین قالب گیری ناگت ها، گوشت نیز به دست شما نمی چسبد و کار شما را آسان تر می کند.

حالا باید این ناگت ها را قالب گیری کنید و آن ها را به شکلی که متمایل هستید، در آورید. اگر تهیه آرد سوخاری را در منزل انجام می دهید، بهتر است مقداری نمک، فلفل و ادویه به آن بزنید تا معطر شود.

 در مرحله بعدی طرز تهیه ناگت گوشت, مقداری روغن در تابه ریخته و از مایه گوشتی گلوله را به شکلی که دوست دارید، تهیه بفرمایید. برای مغز پخت شدن ناگت می توانید سوراخی در وسط ایجاد کنید. ناگت ها را در آرد سوخاری بغلتانید.

حالا ناگت ها را در روغن قرار دهید. این سرخ کردن باید با حرارت ملایم انجام شود. توجه داشته باشید که حرارت خیلی کم نباشد چون این مسئله باعث خواهد شد که ناگت ها روغن زیادی به خود جذب کنند.

سرخ کردن ناگت گوشت

همه ی ناگت ها را سرخ کنید. آن گاه آن ها را بر روی پارچه تمیزی یا دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

طرز تهیه ناگت گوشت این مسئله را در نظر داشته باشید که اگر از آرد سوخاری دارای ادویه استفاده می کنید، دیگر نیازی نیست به آن ادویه اضافه کنید.

امیدواریم آموزش ساده دستور پخت ناگت گوشت مورد استقبال شما علاقه مندان قرار گرفته باشد و با رعایت نکات لازم طعمی فوق العاده برای این ناگت های سوخاری شده پدید آورید. در صورت تمایل برای دیدن انواع ناگت کلیک بفرمایید.

The post طرز تهیه ناگت گوشت لذیذ و متفاوت appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در غذای ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…