شب یلدا بلندترین شب سال است و در این شب خانواده ها دور هم جمع می شوند و بلندترین شب سال را جشن می گیرند. در شب یلدا آجیل و تنقلات و میوه ها به زیباترین شکل ممکن تزیین می شوند. تزیین پشمک شب یلدا از انواع ایده های جالب برای سفره آرایی شب یلدا است و شما می توانید پشمک را برای جشن شب یلدا به شکل های مختلفی تزیین کنید. 

تزیین میوه شب یلدا و تزیین پشمک شب یلدا و تزیین آجیل شب یلدا از انواع ایده های جالب برای تزیین سفره شب یلدا هستند و اگر شما تمایل دارید سفره شب یلدایتان زیبا و جذاب تر به نظر برسد بهتر است انواع میوه و تنقلات را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید.

تزیین شب یلدا

ایده هایی برای تزیین پشمک شب یلدا

شب یلدا یا همان شب چله از شب های اصیل ایرانی است و در این شب برای تازه عروس ها شب چله ای برده می شود و همچنین جشن های خانوادگی در منزل بزرگترها برگزار می شود. شب یلدا آداب و رسوم خاصی دارد و از تزیینات خاصی برای انواع خوراکی ها و میوه های سفره شب یلدا استفاده می شود. در ادامه این مطلب انواع ایده های خلاقانه برای تزیین پشمک شب یلدا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل تزیینات مورد توجه تان قرار بگیرند.

تزیین پشمک شب یلدا به شکل خرس

انواع مدل تزیینات پشمک شب یلدا

پشمک از انواع تنقلاتی است که در شب یلدا کنار میوه و آجیل سرو می شود و شما می توانید این خوراکی خوشمزه را به شکل های مختلف تزیین کنید. پشمک ها در چند رنگ مختلف موجود هستند و اگر شما تمایل دارید تزیین پشمک خاص و جذاب تر به نظر برسد بهتر است از رنگ های مختلف پشمک برای تزیین استفاده کنید.
پشمک شب یلدا را می توانید به شکل های مختلف نظیر گل و عروسک و خرس و کلاه و آدم برفی و … تزیین کنید که بهتر است برای این مدل تزیینات از ترکیب پشمک ساده و پشمک رنگی استفاده نمایید.

تزیین پشمک برای شب یلدا تزیین زیبا و جالب پشمک تزیین پشمک مخصوص شب یلدا به شکل آدم برفی تزیین پشمک به شکل عروسک تزیین پشمک مخصوص شب یلدا پشمک شب یلدا زیبا و جالب پشمک شب یلدا تزیین زیبا و شیک پشمک تزیین پشمک به صورت ساده تزیین پشمک به شکل مرغ

تزیین پشمک به صورت قالبی یکی دیگر از انواع ایده های جالب و کاربردی است و شما می توانید پشمک را در ظرف مناسبی به شکل کلاه و گل و قلب و … به صورت قالبی تزیین کنید.

تزیین پشمک به شکل قالبی تزیین پشمک به شکل کلاه تزیین زیبا و جالب پشمک شب یلدا تزیین زیبا پشمک به شکل کلاه تزیین قالبی پشمک شب یلدا تزیین پشمک شب یلدا

تزیین پشمک به شکل سگ برای شب یلدا

یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای تزیین کردن پشمک شب یلدا تزیین پشمک به شکل سگ است و شما می توانید به راحتی پشمک را به شکل سگ تزیین کنید و سر سفره شب یلدا قرار دهید. برای تزیین پشمک به شکل سگ باید از ظرفی کشیده نظیر سینی و یا دیس استفاده کنید همچنین برای تزیین پشمک به شکل سگ می توانید از دو رنگ ساده و شکلاتی و سه عدد شکلات استفاده نمایید سپس پشمک سفید را درکف سینی و یا دیس بریزید و پشمک ها را با دست باز کنید و با کمک پشمک کاکائویی گوش ها و لکه های تیره روی بدن سگ را درست کنید برای درست کردن چشم و بینی سگ نیز می توانید از شکلات استفاده کنید.

تزیین پشمک شب یلدا به شکل سگ تزیین پشمک به شکل سگ تزیین زیبا و فانتزی پشمک تزیین زیبا و جدید شمک تزیین فانتزی پشمک شب یلدا ایده هایی برای تزیین کردن پشمک شب یلدا تزیین جال و زیبا پشمک شب یلدا تزیین زیبا و فانتزی پشمک تزیین جالب و خاص پشمک شب یلدا تزیین جالب پشمک شب یلدا تزیین پشمک تزیین پشمک به شکل سگ

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین پشمک شب یلدا آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل تزیینات بتوانید پشمک شب یلدا را به زیباترین شکل ممکن در منزل تزیین کنید. درصورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع تزیینات مربوط به شب یلدا کلیک کنید.

The post تزیین پشمک شب یلدا جدید و جالب با ۳۰ ایده متفاوت appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سفره آرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…