تزیین کیک خانگی با خامه از انواع روش هایی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه کدبانوها قرار گرفته است و شما می توانید از این ایده برای تزیین انواع کیک خانگی استفاده کنید.

برای تزیین کیک خانگی ایده های جالب و متفاوتی وجود دارد و شما می توانید با کمک خامه و ژله های رنگی و شکلات های رنگی و انواع میوه ها و خمیر فوندانت کیک ها را به زیبایی تزیین کنید که در میان این ایده ها تزیین کیک با خامه پرطرفدار و محبوب تر است.

ایده هایی برای تزیین کردن کیک تولد

ایده هایی برای تزیین کیک خانگی با خامه

اگر شما تمایل دارید کیک خانگی با تزیینات زیبا و متفاوتی داشته باشید بهتر است از خامه برای تزیین کیکی که پخته اید استفاده کنید. می توانید خامه را به صورت سفید برای تزیین کیک استفاده کنید همچنین می توانید با کمک رنگ های خوراکی مختلف خامه را به رنگ دلخواه خود در آورید و از آن برای تزیین کردن کیک خانگی استفاده نمایید. در ادامه انواع مدل های تزیین کیک خانگی با خامه را مشاهده خواهید کرد.

تزیین زیبا و شیک کیک با خامه

تزیین کیک خانگی با کمک خامه

می توانید برای تزیین کردن کیک خانگی از خامه و ژله استفاده کنید که کیک ها با این مدل تزیین خاص و جالب می شوند. توجه داشته باشید که تزیین کیک با ژله و خامه می تواند باعث ایجاد طعم بهتر کیک شود می توانید از ترکیب ژله رنگی و خامه سفید برای تزیین کیک خانگی استفاده نمایید که این مدل تزیین جذابیت خاصی را به کیک های تولد و کیک هایی که به مناسبت های خاص پخته شده اند می بخشد. همچنین می توانید برای تزیین کیک های خانگی از خامه و شکلات های رنگی و ترافل های رنگی و … استفاده نمایید که این مدل تزیینات نیز در عین سادگی زیبایی خاص خودشان را دارند.

تزیین کیک تولد خانگی

تزیین زیبا و جالب کیک تولد

تزیین کیک خانگی با خامه

تزیین جالب و خلاقانه کیک تولد خانگی

تزیین روی کیک با خامه

تزیین کیک خانگی با خامه

تزیین کیک با ایده های جالب و خلاقانه

تزیین زیبا و جذاب کیک تولد

تزیین کیک با خامه و ژله

تزیین کیک خانگی ساده با خامه

تزیین کیک خانگی با میوه

تزیین کیک با خامه و میوه یکی از انواع ایده های ساده و خلاقانه است و اگر شما به تازگی کار تزیین کیک را شروع کرده اید می توانید با کمک خامه روی سطح کیک را بپوشانید سپس میوه های فصل نظیر توت فرنگی و هلو و کیوی و … را به زیبایی برش دهید و روی سطح کیک را با کمک این میوه ها تزیین نمایید. توجه داشته باشید که چیدن میوه ها روی سطح کیک از اهمیت زیادی برخودار است بنابراین بهتر است در هنگام چیدن برش های میوه روی کیک حساسیت لازم را به خرج دهید.

تزیین زیبا و خلاقانه کیک با خامه تزیین زیبا و ساده کیک با خامه تزیین کیک با میوه و خامه تزیین کیک خانگی ساده تزیین زیبا و فانتزی کیک تولد تزیین جذاب و فانتزی کیک تولد تزیین کیک با توت فرنگی و خامه تزیین کیک با میوه روش هایی برای تزیین کیک تولد تزیین کردن کیک تولد با میوه و خامه

در این مطلب انواع مدل های تزیین کیک خانگی با خامه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و این مدل تزیینات مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

The post تزیین کیک خانگی با خامه با ۲۲ ایده جذاب و بسیار زیبا appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سفره آرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…