شناسنامه‌ی کتاب

عنوان اصلی کتاب: Feel the Fear and Do It Anyway

عنوان کتاب به فارسی: بترسید، با این حال انجام دهید

نویسنده: سوزان جفرز (Susan Jeffers)

سال انتشار: ۲۰۰۷

درباره‌ی کتاب

آیا می‌ترسید تصمیم بگیرید؟ می‌ترسید از رئیس خود درخواست ارتقای شغلی کنید؟ آیا با اینکه از رابطه‌ی خود راضی نیستید، می‌ترسید جدا شوید؟ آیا می‌ترسید با آینده‌ی خود روبه‌رو شوید؟

از هرچه که می‌ترسید، «کتاب بترسید، با این حال انجام دهید» به شما این فرصت را می‌دهد یک‌بار برای همیشه با ترس‌های خود روبه‌رو شوید.

دکتر سوزان جفرز در این کتاب با استفاده از تکنیک‌هایی مؤثر و مفاهیمی عمیق به شما قدرت تصمیم‌گیری می‌دهد. این تکنیک‌ها و مفاهیم قبل از این به افراد بی‌شماری کمک کرده‌اند که با ترس‌های خود روبه‌رو شوند و در زندگی پیشرفت کنند.

در این کتاب می‌خوانید:

  • از چه می‌ترسیم و چرا؟
  • چطور قربانی نباشیم و در عوض خلاقیت به‌خرج دهیم؟
  • راز گرفتن تصمیم‌های موفقیت‌آمیز چیست؟
  • چطور می‌توانیم با یک فرایند ۱۰ قدمی افکار منفی را از بین ببریم؟
  • چطور به زندگی خود معنای بیشتری بدهیم؟

دکتر جفرز با شوخ‌طبعی و آگاهی به شما یاد می‌دهد در برابر ترس‌های خود قوی باشید. زندگی خلاقانه، شاد و پر از عشقی داشته باشید و از لحظه‌لحظه‌ی آن لذت ببرید.

آیا این کتاب برای شماست؟

«کتاب بترسید، با این حال انجام دهید» برای کسانی است که بیشتر عمر خود را در ترس و نگرانی سپری کرده‌اند. جفرز در این کتاب این افراد را تشویق می‌کند از قدم‌های کوچک‌ شروع کنند و از تجربیات خود اعتمادبه‌نفس بگیرند.

روش‌هایی که این کتاب ارائه می‌دهد، ساده هستند. می‌توانید آنها را در زندگی روزمره‌ی خود به‌کار ببرید. «کتاب بترسید، با این حال انجام دهید» می‌تواند زندگی شما را تغییر بدهد. چیزهایی که از دکتر جفرز یاد می‌گیرید همیشه همراه‌تان خواهند ماند و شما را در مراحل مختلف زندگی همراهی خواهند کرد.

دکتر پال جردن (Paul Jordan) در مورد این کتاب می‌گوید: «این کتاب را باید بخوانید. با استفاده از راهنمایی‌های این کتاب می‌توانید به خودتان قدرت و اعتمادبه‌نفس بدهید.»

لوییز ال. هی (Louise L. Hay) می‌گوید: «این کتاب به مردان و زنان زیادی کمک کرده به موفقیت برسند.»

در حاشیه

«کتاب بترسید، با این حال انجام دهید» ۲۰ سال است که ویرایش و چاپ مجدد می‌شود. این کتاب بیش از ۲ میلیون نسخه در آمریکا فروش داشته اشت.

سوزان جفرز کتاب‌هایی دیگری هم در همین زمینه نوشته است. ازجمله‌ی آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد: «بترسید، ولی فراتر از ترس بروید»، «با شک و تردید روبه‌رو شوید» و «دست از جنگیدن بردارید و با زندگی برقصید».

دکتر سوزان جفرز به میلیون‌ها نفر کمک کرده است بر ترس‌های خود غلبه کنند، رابطه‌های خود را بهتر کنند و با اعتمادبه‌نفس و عشق در زندگی خود پیشرفت کنند.

او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه ایالتی پن شروع کرد. ولی بعد از ازدواج با همسر اولش تحصیلات خود را نیمه‌کاره رها کرد. چند سال بعد او به همراه خانواده به منهتن نقل‌مکان کرد، به دانشگاه بازگشت و دکترای خود را در رشته‌ی روان‌شناسی از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد.

او در طول زندگی کاری خود در بیمارستان به مردم کمک می‌کرد، در دانشگاه تدریس می‌کرد، کارگاه‌ها و سمینارهایی را برگزار می‌کرد و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی سخنرانی می‌کرد و بیننده‌ها و شنونده‌های بسیار زیادی داشت.

سوزان جفرز در سال ۲۰۱۲ در اثر بیماری سرطان از دنیا رفت.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سبک زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…