شکلات که خواصی چون جلوگیری از کاهش حافظه، سکته مغزی و بیماری های قلبی و .. را دارا است، بسیار پرطرفدار و محبوب در میان همه می باشد. علاقمندان به بستنی شکلاتی و شیر کاکائو می توانند به نحو احسن و به زیبایی با کمی سس شکلات و خامه آن را تزیین نموده و سرو نمایند و با اشتهای بیشتری آن را نوش جان کنند. در ادامه با طرز تهیه شکلات گلاسه خوشمزه به خصوص برای علاقمندان به شکلات، همراه شما هستیم.

طرز تهیه شکلات گلاسه

شکلات سبب کاهش کلسترول، جلوگیری از کاهش عملکرد ادراکی و کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی می باشد. شکلات گلاسه جزء نوشیدنی های سرد می باشد که ماده اصلی آن بستنی شکلاتی  و شیر کاکائو است. در تهیه شکلات گلاسه هم می توانید از شکلات تخته ای آب شده  و هم از سس شکلاتی که براحتی می توانید با پودر کاکائو، شکر و آب سرد تهیه نمایید، استفاده کنید.

مواد لازم:

  • بستنی شکلاتی: ۱۰۰ گرم
  • سس شکلاتی با شکلات تخته ای آب شده: دو قاشق غذاخوری
  • شیر کاکائو ی سرد: نصف لیوان
  • شکات تخته ای رنده شده و خامه برای تزیین: به میزان لازم

طرز تهیه شکلات گلاسه:

روش تهیه شکلات گلاسه

طرز تهیه شکلات گلاسه

ابتدا یک قاشق غذاخوری سس شکلاتی را در لیوانی که می خواهید در آن شکلات گلاسه را سرو نمایید بریزید و با تکان دادن لیوان، دیواره های لیوان را به طور کامل شکلاتی نمایید. سپس بستنی شکلاتی را به صورت دو یا سه اسکوپ ( برای زیبایی بیشتر) در لیوان قرار دهید. بعد از آن شیر کاکائو را اضافه کنید. سپس یک قاشق غذاخوری سس شکلاتی روی بستنی ها بریزید و روی آن را با خامه و تکه های رنده شده شکلات و یا با هرچیز دیگر بسته به سلیقه خود تزیین نمایید.

طرز تهیه شکلات گلاسه خوشمزه

شما می توانید با استفاده از دستور تهیه شکلات گلاسه این نوشیدنی سرد بسیار خوشمزه را در منزلتان تهیه نمایید و برای اعضای خانواده و یا در مجالس و مهمانی های خود سرو نمایید. برای آشنایی با طرز تهیه انواع نوشیدنی های سرد به قسمت نوشیدنی سرد مراجعه کنید.

The post طرز تهیه شکلات گلاسه فوق العاده با طعم ایده آل در منزل appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در نوشیدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…