با مرغ می توانید فست فودهای مختلفی را تهیه کنید که چیکن برگر یکی از انواع این فست فودها است فست فودها دارای تنوع زیادی هستند و با مواد مختلف تهیه می شوند، طرز تهیه چیکن فینگر بسیار ساده است و به راحتی می توانید در منزل تهیه نمایید.

طرز تهیه چیکن فینگر

چیکن استراگانف و چیکن برگر از انواع غذاهای فرنگی خوشمزه و لذیذی هستند، که با مرغ تهیه می شوند و در روزهای گذشته طرز تهیه آن ها را برای شما قرار دادیم، پخت چیکن فینگر نیز می تواند جذابیت بسیاری برای شما داشته باشد.

مواد لازم :

  • پیاز : ۲ عدد
  • سیر : ۲ حبه
  • سینه مرغ : ۲ عدد
  • روغن : به میزان لازم
  • نمک : به میزان لازم
  • فلفل : به میزان لازم
  • زردچوبه : به میزان لازم
  • سفیده تخم مرغ : ۲ عدد
  • پودر سوخاری :به میزان لازم

طرز تهیه چیکن فینگر :

ابتدا یک عدد سینه مرغ تکه شده را درون ظرف قرار دهید آب روی آن بریزید و در روی حرارت قرار دهید، بعد از اینکه مرغ جوشید آن را چرخ کرده، و سینه مرغی را کنار گذاشته اید به صورت خام چرخ کنید، ( برای تهیه این غذا می توانید از سینه مرغ، ران، بال یا گردن هم استفاده کنید) هر دو را درون ظرفی بریزید و با هم مخلوط نمایید،

پخت چیکن فینگر

در مرحله بعد طرز تهیه چیکن فینگر, سیر و پیاز را رنده کرده درون مواد بریزید و هم بزنید، سفیده تخم مرغ، نمک، فلفل و زردچوبه را به مواد قبلی اضافه کرده، کاملا هم بزنید، یادتان باشد این غذا به خاطر وجود سفیده تخم مرغ باید پف کند. سپس مقداری از مواد را به صورت گردو برداشته به صورت رول های کوچک در آورید، و داخل آرد سوخاری بغلطانید، مقداری روغن درون تابه ریخته، حرارت را روشن کرده، بگذارید تا کاملا داغ شود، روغن را مقداری بریزید که چیکن فینگرها درون روغن غوطه ور شوند.

طرز تهیه چیکن فینگر

چیکن فینگرها را درون روغن سرخ نمایید و درون ظرفی که از قبل آماده کرده اید، بچینید می توانید اطراف آن را با جعفری، گوجه فرنگی تزیین نمایید، هم اکنون چیکن فینگر لذیذ و خوشمزه شما آماده سرو است. نوش جان.

طرز تهیه چیکن فینگر

طرز تهیه چیکن فنگر

در این مقاله طرز پخت چیکن فینگر خوشمزه و متفاوت را برای شما همراهان گرامی قرار دادیم، امیدواریم این فست فود خوشمزه را تهیه و از خوردن آن لذت ببرید.

The post طرز تهیه چیکن فینگر لذیذ و خوش طعم appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در فست فود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…