روش های بسار فراوانی برای پرپشت شدن مژه امتحان شده و راه های قطعی نیز بیان شده است. امروز می خواهیم در این مقاله برخی از این راه ها را به شما معرفی کنیم. با ما باشید.

راه های تقویت و پرپشت شدن مژه

  • اولین و ساده ترین روش برای پرپشت شدن مژه استفاده از وازلین است. در این روش وازلین را به مدت دو تا سه دقیقه بر روی مژه ها بمالید. این کار سبب می شود پوسته های روی پلک برداشته شده در نتیجه سبب بهبود در اکسیژن و خون رسانی و در نتیجه رشد سریع تر مژه ها می شود.
    پرپشتی مژه با روش خانگی
  • روش پیشنهادی دوم ما استفاده از روغن نارگیل، زیتون و بادام می باشد. در این روش سه روغن را با یکدیگر مخلوط کنید و با برس ریمل که از قبل تمیز شده باشد را برای مدت پنج ثانیه بر روی مژه ها بکشید. اینکار را در طول شبانه روز تا قبل از خواب شبانه به تعداد پنج بار تکرار کنید. روغن بادام سرشار از ویتامین های A،B و E است که باعث تقویت مژه ها می شود. روغن نارگیل، سبب رشد بیشتر و تیره شدن مژه ها می گردد. روغن زیتون، نیز غنی از اسیداولیک و ویتامین E می باشد.
  • پرپشت کردن مژه ها با ژل آلوئه ورا و کپسول ویتامین E . کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط کنید و با گوش پاک کن به مژه ها بمالید. ویتامین E به رشد و پر حجم شدن مژه ها کمک بسیار می کند. آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه ها می شود.

 

راه های تقویت و پرپشت شدن مژه

 پرپشت کردن مژه ها از جمله راه هاییست که برای داشتن چشم هایی زیبا و جذاب امتحان می شود. توصیه می کنیم به جای استفاده از روش های شیمیایی و آرایشی مختلف برای پرپشت کردن مژه ها از این روش های طبیعی گفته شده در این مقاله استفاده کنید. ممنون که مجله آرگا را برای راهنمایی انتخاب کردید.

The post راه های تقویت و پرپشت شدن مژه appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…