اغلب بانوان تمایل دارند رنگ موهای خود را از بین رنگ موهای مد سال انتخاب کنند. با نزدیک شدن به سال ۹۷ رنگ موهای زیادی از سوی متخصصان آرایش و زیبایی معرفی شده اند که هر کدام از این رنگ موها برای خانم ها با ظاهر خاصی مناسب هستند و شما می توانید از بین این رنگ موهای برتر سال رنگی مناسب را برای موهای خود انتخاب کنید. در ادامه انواع رنگ موی سال ۹۷  زنانه و دخترانه را به شما عزیزان معرفی می کنیم. 

یکی از مواردی که در آستانه سال جدید ذهن خانم ها را به سوی خود جلب می کند این است که امسال چه رنگ مویی مد سال است و بهتر است چه رنگ مویی را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنند. توجه داشته باشید اگر شما تمایل دارید ظاهری به روز و جذاب داشته باشید بهتر است از انواع رنگ موی سال ۹۷ برای رنگ کردن موهای کوتاه و یا بلند خود استفاده کنید.

رنگ موی سال 97 شیک

انواع رنگ موی سال ۹۷

رنگ موی سال ۲۰۱۸ و رنگ موی سال ۹۷ را بهتر است از بین رنگ موهای آمبره و رنگ موهای سامبره و بالیاژ و یا هایلایت های روشن و یا تیره انتخاب کنید تا ظاهر شما جذاب و به روزتر به نظر برسد.

رنگ مو شیک فانتزی

در سال ۹۷ چه رنگ موهایی مد شده اند؟

رنگ موهای سال ۹۷ تا حدودی خاص و زیبا هستند و بهتر است خانم ها از بین این رنگ موهای متنوع رنگی را انتخاب کنند که با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری آن ها مطابقت و همخوانی بیشتری دارد.

رنگ مو بلوند کرم

۱. رنگ موی آمبره طلایی

برای اینکه رنگ موی آمبره طلایی روی موهای شما به خوبی نمایان شود بهتر است تغییر رنگ مو را از تیره به روشن به صورت ملایم تر اعمال کنید بدین صورت که رنگ موی تیره از فرق سر شما آغاز شود و انتهای موها به رنگ موی بلوند طلایی و روشن ختم شود.

رنگ موی سال 97رنگ موی آمبره طلایی

۲. رنگ موی نارنجی سوخته

این رنگ مو به صورت نیمی قرمز و نیمی نارنجی است و برای خانم ها با رنگ پوست روشن می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

رنگ موی نارنجی سوخته رنگ موی سال 97 زنانه

۳. رنگ موی عسلی آمبره

به این رنگ موی زیبا در اصطلاح رنگ موی چشم ببر نیز گفته می شود. رنگ مو عسلی آمبره از ترکیب رنگ موهای عسلی و آمبره و قهوه ای روشن تشکیل می شود و این مدل رنگ مو سال ۹۷ زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

رنگ مو عسلی آمبره رنگ مو عسلی آمبره

۴. رنگ مو شکلاتی و صورتی روشن

رنگ مو شکلاتی و صورتی روشن وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند سایه روشن زیبایی را روی موهای شما ایجاد می کنند. این ترکیب  رنگ مو تیره و هایلایتش مدرن و به روز است و به عنوان یکی از ده رنگ موی برتر در سال ۹۷ معرفی شده است.

رنگ موی شکلاتی صورتی روشن رنگ موی سال 97 زنانه شیک

۵. رنگ موی عسلی روشن

بین رنگ موی عسلی روشن و رنگ موی عسلی بلوند مرز باریکی وجود دارد. رنگ موی عسلی روشن طبیعی است و اثری از زردی در این رنگ مو دیده نمی شود همچنین این مدل رنگ مو برای هر رنگ پوستی جذابیت خاص خودش را دارد.

رنگ مو عسلی روشن رنگ مو عسلی روشن

۶. رنگ موی فانتزی ترکیبی

به این رنگ مو به اصلاح رنگ موی جواهر گفته می شود و رنگ موی فانتزی ترکیبی یکی از ده رنگ موی برتر در سال ۹۷ است. رنگ موی ترکیبی از انواع رنگ موهای فانتزی است و می توان گفت این مدل رنگ مو یکی از سخت ترین ترکیب های رنگ موی سال ۹۷ است که باید با دقت و ظرافت خاصی مراحل رنگ کردن مو در آن طی شود.

رنگ موی فانتزی ترکیبی رنگ مو فانتزی ترکیبی

۷. رنگ مو بلوند کرم

این مدل رنگ موی بلوند نسبت به سایر رنگ های بلوند سبک و ملایم تر است و برای فصل های سرد زمستان انتخاب ایده آل و مناسبی است.

رنگ مو بلوند کرم رنگ مو بلوند کرم

۸. رنگ موی بلوند برنز

این مدل رنگ مو به موهای تیره حجم زیادی می بخشد و می توانید از این رنگ مو به عنوان هایلایت در لا به لای موهایتان استفاده کنید.

رنگ مو بلوند برنز

۹. رنگ موی سفید یا بلیچ

این رنگ مو به عنوان یکی از ۱۰ رنگ موی سال ۹۷ است و شاید این مدل رنگ مو از انواع رنگ موهای پرطرفداری نباشد که افراد زیادی برای موهایشان انتخاب می کنند همچنین توجه داشته باشید که رسیدن به چنین رنگ مویی سخت و دشوار است.

رنگ موی سال 97 زنانهرنگ مو سفید

۱۰. رنگ مو خاکستری

رنگ موی خاکستری از انواع رنگ موهای عجیب و زیبا است و این مدل رنگ مو به صورت یکدست خاکستری و طوسی نیست و در ترکیب این رنگ مو رنگ های مشکی و خاکستری و سفید به چشم می خورند.

رنگ موی خاکستری رنگ مو خاکستری

در این مطلب انواع مدل رنگ موی سال ۹۷ را معرفی کردیم که امیدواریم از مشاهده این مدل رنگ موها نهایت لذت را ببرید و بتوانید از بین آن ها رنگ مویی خاص را برای رنگ کردن موهای خود در سال ۹۷ انتخاب نمایید.

The post جدیدترین انواع رنگ موی سال ۹۷ را بهتر بشناسید appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…