حلوا از انواع دسرهای پرطرفدار است که در مجالس افطاری و ختم و نذری از این دسر خوشمزه برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود. توجه داشته باشید همانقدر که طعم و مزه حلوا اهمیت زیادی دارد تزیین آن نیز دارای اهمیت است بنابراین بهتر است بعد از پخت حلوا آن را به زیباترین شکل تزیین کنید. در ادامه آموزش تزیین حلوا با قاشق و مدل های تزیین حلوا با کمک قاشق را مشاهده خواهید کرد. 

تزیین حلوا با قاشق از انواع روش های ساده و در عین حال جذاب است و اگر شما زمان کافی برای تزیین حلوا با قالب و شابلون و قیف و … را ندارید می توانید با کمک قاشق به راحتی حلوا را تزیین کنید.

تزیین زیبا و جالب حلوا با قاشق

آموزش تزیین حلوا با قاشق به همراه مدل های تزیین حلوا با کمک قاشق

تزیین حلوا با قاشق دارای مدل های متنوعی است و شما می توانید با بهره گیری از هنر و ابتکارتان حلوا را به کمک قاشق به زیبایی تزیین کنید توجه داشته باشید که با کمک قاشق ها در انواع سایزهای مختلف می توانید حلوا را به صورت خلاقانه و زیبا تزیین کنید.

تزیین حلوای هویج با قاشق

دو روش مختلف برای تزیین حلوا با کمک قاشق

روش اول

تزیین حلوا به شکل گل رز از انواع روش هایی است که اغلب خانم های با سلیقه از این روش برای تزیین حلوا مجلسی استفاده می کنند. شما می توانید بدون نیاز به ابزار خاصی و با کمک قاشق حلوا را به شکل گل رز به راحتی تزیین کنید.
برای تزیین حلوا به شکل گل رز ابتدا حلوا را درون دیس و یا بشقاب بکشید و سطح حلوا را به خوبی صاف کنید.

مراحل تزیین حلوا با قاشق

از مرکز حلوا شروع کنید و با کمک قاشق گلبرگ ها را روی سطح حلوا ایجاد کنید.

تزیین زیبا و حرفه ای حلوا با قاشق تزیین حلوا به شگل گل رز ایده هایی برای تزیین کردن حلوا
بعد از ایجاد گلبرگ ها بهتر است برای زیبایی گل رز طرح برگ های گل را با کمک قاشق روی سطح حلوا ایجاد کنید.

مراحل تزیین حلوا با قاشق مدل تزیین حلوا

سپس اطراف حلوا را هم به زیبایی تزیین کنید.

تزیین حلوا زیبا

روش دوم 

حلوا را ابتدا درون ظرف مناسبی برای سرو بکشید و سپس سطح حلوا را صاف کنید و آن را به شکل مربع در آورید برای آسان تر شدن مراحل تزیین حلوا با قاشق با کمک چاقو دو خط عمودی روی سطح حلوا بکشید.

تزیین زیبا و جالب حلوا

قاشق را در وسط یکی از خطوط عمودی بکشید تا شکل قاشق روی حلوا بیفتد و تا پایین خط کشیده شده تزیین را با فاصله های کم ادامه دهید و این روش را برای ۴ خط عمودی کشیده انجام دهید.

تزیین حلوا به صورت تصویری

در انتهای کار فضاهای باقی مانده را با کمک قاشق تزیین و پر کنید.

مراحل تزیین حلوا با قاشق

انواع مدل هایی تزیینات حلوا مجلسی با قاشق

شله زرد و فرنی و حلوا از انواع دسرهای پرطرفدار و خوشمزه هستند و برای تزیین شله زرد و تزیین فرنی و حلوا ایده های زیادی وجود دارد و بهتر است شما بعد از پخت این دسرهای محبوب و خوشمزه آن ها را به زیبایی تزیین کنید.
برای تزیین حلوا می توانید از سیخ کباب و چاقو و شابلون و قالب و قاشق و قیف و پودر پسته و خلال بادام و خلال پسته و ترافل رنگی و پورد نارگیل و … استفاده کنید که هر کدام از این مدل تزیینات زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

تزیین حلوا با کمک قاشق
در ادامه انواع ایده های جالب برای تزیینات حلوا با قاشق را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل تزیین ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

تزیین حلوا آرد گندم با قاشق تزیین حلوا با قاشق برای مجالس نذری و ختم تزیین حلوا با قاشق به شکل گل تزیین حلوا با کمک قاشق تزیین حلوا به شکل گل تزیین ساده حلوا با قاشق تزیین زیبا حلوا تزیین حلوا با قاشق به شکل ساده تزیین ساده و زیبا حلوا تزیین حلوا

در این مطلب آموزش تزیین حلوا با قاشق و ایده های مختلف برای تزیین حلوا با کمک قاشق را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم بتوانید با ایده گرفتن از این تزیینات حلواهای مختلف نظیر حلوای آرد گندم و حلوای هویج و حلوای شیره انگور و حلوای آرد برنج و … را به زیبایی تزیین کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده تزیین دسر کلیک کنید.

The post  تزیین حلوا با قاشق برای مجالس و مهمانی ها appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سفره آرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…