برای اینکه رنگ لاک روی ناخن های شما جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشد بهتر است از رنگ هایی که با رنگ پوست تان مطابقت و همخوانی دارند برای لاک زدن استفاده نمایید تا ظاهر دست هایتان خاص و شیک به نظر برسد. 

خانم ها رنگ پوست متفاوتی نظیر روشن و تیره و متوسط دارند که برای هر کدام از این رنگ پوست ها لاک ها با رنگ متفاوتی وجود دارد و بهتر است خانم ها با رنگ پوست متفاوت از لاک مناسبی برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایند.

راهنمای انتخاب مناسب ترین رنگ برای لاک

راهنمای انتخاب رنگ لاک مناسب برای پوست های مختلف

اغلب خانم ها تمایل دارند ناخن هایشان طراحی زیبا و متفاوتی داشته باشد و لازمه داشتن دیزاین ناخنی شیک و جذاب استفاده از لاک ها با رنگ های مناسب و جذاب است. در ادامه انواع رنگ لاک مناسب برای پوست های مختلف را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

راهنمای انتخاب رنگ لاک مناسب

رنگ مناسب لاک برای پوست روشن

خانم ها با رنگ پوست روشن انتخاب های زیادی برای رنگ لاک دست هایشان دارند و اگر شما تمایل دارید طراحی ناخن هایتان متفاوت و شیک به نظر برسد بهتر است سراغ لاک ها با رنگ مناسبی بروید تا پوست شما را درخشان تر به نظر برسد.

رنگ زیبا لاک یاسی

  • لاک کرم پودری 

لاک های بی رنگ از انواع لاک هایی هستند که دارای تناژی از رنگ کرم پودری می باشند و این رنگ برای خانم هایی که دارای پوستی روشن هستند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

لاک کرم پودری

  • لاک قرمز با تناژ آبی 

لاک قرمز از انواع لاک ها با رنگ کلاسیک است و این رنگ برای خانم هایی که رنگ پوست آن ها خیلی روشن است می تواند انتخاب ایده آلی باشد. لاک قرمز با تناژ آبی برای افرادی که پوستی روشن دارند جذاب و خاص است و این رنگ می تواند رنگ پوست آن ها را به چالش بکشد.

لاک قرمز با تناژ آبی

  • لاک صورتی جیغ و روشن 

افرادی که رنگ پوست روشن دارند می توانند لاک ها با رنگ صورتی روشن تا صورتی جیع را امتحان کنند. اگر تصور می کنید که صورتی رنگ مورد علاقه شما نیست بهتر است حتما از این رنگ زیبا در طراحی ناخن های خود استفاده کنید.

رنگ لاک صورتی روشن

  • لاک یاسی 

رنگ یاسی یکی از تناژهای زیبا رنگ بنفش است و این رنگ برای خانم ها با رنگ پوست روشن انتخاب مناسبی است ولی توجه داشته باشید که رنگ لاک یاسی روشن برای پوست های روشن نمی تواند انتخاب مناسبی باشد و باعث می شود رنگ پوست شما یخ زده به نظر برسد.

لاک یاسی

  • لاک سرمه ای 

طراحان ناخن حرفه ای به خانم ها با رنگ پوست روشن پیشنهاد می کنند که از رنگ سرمه ای برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایند این رنگ لاک برای خانم هایی که دارای پوست روشن با زمینه گرم هستند می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

لاک سورمه ای

رنگ مناسب لاک برای پوست های متوسط و سبزه

رنگ پوست متوسط دامنه وسیعی از رنگ پوست سبزه روشن تا برنزه را در برمی گیرد و خانم هایی که رنگ پوست شان بین این رنگ ها است می توانند از رنگ لاک های پیشنهادی زیر برای طراحی ناخن هایشان استفاده نمایند. رنگ لاک برای پوست سبزه اگر به درستی انتخاب شود طراحی ناخن های شما از این رو به آن رو می شود.

راهنمای انتخاب رنگ مناسب لاک

  • لاک بژ

برای خانم ها با رنگ پوست متوسط لاک با رنگ بژ می تواند انتخاب ایده آل تری باشد زیرا این رنگ باعث درخشان تر به نظر رسیدن رنگ پوست های سبزه می شود.

رنگ لاک بژ

  • لاک قرمز نارنجی 

رنگ قرمز نارنجی روی پوست ها با رنگ متوسط کاربردی و جذاب است و این رنگ می تواند به پوست های متوسط و سبزه درخشش طبیعی بدهد.

لاک قرمز نارنجی

  • لاک هلویی 

خانم هایی که دارای رنگ پوست سبزه و متوسط هستند بهتر است از لاک با رنگ هلویی برای طراحی ناخن هایشان استفاده نمایند. رنگ هلویی مات برای افراد با رنگ پوست سبزه و متوسط می تواند درخشش زیبایی داشته باشد.

لاک هلویی

  • لاک آبی آسمانی 

رنگ آبی پاستلی برای خانم ها با رنگ پوست سبزه و متوسط رنگ لاکی ایده آل است. اگر شما تمایل دارید طراحی ناخن هایتان جذاب تر باشد بهتر است از رنگ آبی آسمانی برای دیزاین ناخن هایتان استفاده کنید.

رنگ لاک زیبا آبی آسمانی

  • رنگ بنفش انگوری 

رنگ بنفش پررنگ که به رنگ انگوری نزدیک است برای طراحی ناخن ها یک انتخاب ایده آل و مناسب است و شما می توانید با کمک این رنگ زیبا ناخن هایتان را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید.

لاک بنفش انگوری

رنگ مناسب لاک برای پوست های تیره

انواع رنگ های مختلف لاک برای خانم ها با رنگ پوست تیره انتخاب ایده آلی هستند و اگر شما تمایل دارید طراحی ناخن هایتان جسورانه و جذاب تر به نظر برسد بهتر است از رنگ هایی که در ادامه مطلب معرفی می کنیم برای طراحی کردن ناخن های خود استفاده کنید.

  •  لاک صورتی نئونی 

رنگ صورتی غلیظ و پررنگ بهترین انتخاب برای خانم هایی است که دارای پوستی تیره هستند و اگر شما تمایل دارید از لاک با رنگ خاص و متفاوتی استفاده کنید رنگ صورتی نئونی می تواند برایتان انتخاب ایده آلی باشد.

لاک صورتی نئونی

  • لاک بادمجانی

لاک های بنفش تیره و روشن برای افراد با رنگ پوست تیره انتخاب مناسبی هستند و اگر شما تمایل دارید رنگ لاک ناخن هایتان خاص و متفاوت باشد بهتر است از لاک بادمجانی استفاده کنید.

رنگ لاک بادمجونی

  • لاک با رنگ آبی کاربنی روشن 

اگر تمایل دارید طراحی ناخن هایتان را خاص و متفاوت باشد بهتر است از رنگ آبی کاربنی روشن برای طراحی کردن ناخن های خود استفاده کنید.

لاک آبی کاربنی روشن

  • لاک شنی 

رنگ شنی از انواع رنگ های مات برای طراحی کردن ناخن ها است و اگر شما تمایل دارید انگشت هایتان کشیده و زیباتر به نظر برسند بهتر است از رنگ شنی برای دیزاین ناخن هایتان استفاده کنید.

لاک شنی

  • لاک قرمز یاقوتی خوشرنگ 

برای پوست های تیره همه تناژهای رنگ قرمز مناسب و ایده آل هستند و بهتر است شما برای دیزاین ناخن هایتان سراغ رنگ قرمز باقوتی بروید و با کمک این لاک براق جذابیت خاصی را به طراحی ناخن های خود ببخشید.

رنگ لاک قرمز یاقوتی

در این مطلب با انواع رنگ لاک برای پوست های مختلف آشنا شدید که امیدواریم با کمک این رنگ ها بتوانید طراحی خاص و متفاوتی را روی ناخن هایتان انجام دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های طراحی ناخن به بخش آرایش ناخن مراجعه کنید.

The post بهترین رنگ لاک ناخن برای رنگ پوست های متفاوت appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر توسط مدیر
مطالب بیشتر در سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این مطلب را مطالعه کنید

چگونه با لاک قرمز ناخن های زیباتری داشته باشیم؟

مدل طراحی ناخن لاک قرمز را در این بخش ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ش…